MAGNUM -סוויטת מוצרי דיגיטל לניהול תהליכים עסקיים
CONSIST MAGNUM
DIGITAL TRANSFORMATION IN A BOX!
טפסים ומסמכים הם חלק חיוני כמעט בכל תהליך עסקי
אם נבחן תהליכים עסקיים בכל סוגי הארגונים והחברות – בין אם מדובר בעסק קטן או בחברת ענק, ניווכח שכמעט בכל תהליך עסקי מעורב טופס או מסמך כלשהו. הדבר נכון הן לתהליכים פנים-ארגוניים כגון קליטת עובדים, תהליכי רכש ולוגיסטיקה, תפעול ותחזוקה וכד', והן בתהליכים המתבצעים מול לקוחות הארגון ושותפים עסקיים – תהליכי שירות לקוחות, מכירות, חוזים ומכרזים ועוד אינספור תהליכים אחרים.
ברור אם כן שכדי למקסם את יעילות התפעול בארגון ולמקסם את התפוקה והריווחיות, חיוני ליישם פתרונות טכנולוגיים שיאפשרו לעצב , להפיק ,להפיץ ולנהל את המידע המופץ והמתקבל מהטפסים והמסמכים המעורבים בתהליכים השונים - באופן היעיל והמהיר ביותר.
קונסיסט ועולם הפתרונות הטכנולוגים לטפסים ומסמכים ארגוניים
בין המגוון הרחב של תחומי העיסוק שלנו, קונסיסט עוסקת מזה מספר עשורים בפיתוח ויישום של מערכות מתקדמות ומובילות בעולם של תהליכים ארגוניים באמצעות טפסים ומסמכים ארגוניים – מודפסים, ובשנים האחרונות, בעיקר דיגיטלים. כחברה שצברה עשרות שנות ניסיון בתחום ושמוצריה נמצאים אצל מאות ארגונים מובילים, בישראל, אירופה וארה"ב, אנחנו בקונסיסט מדברים על 'תהליכים דיגיטלים ארגוניים' ולא רק על "טפסים דיגיטלים". זה לא עניין סמנטי, אלא תפיסה אסטרטגית כוללת שגיבשנו בקונסיסט עבור לקוחותינו העסקיים, תפיסה הגורסת שכל טופס הוא למעשה חלק מתהליך ארגוני שלם.
זה לא טופס, זה תהליך!
בתפיסה שלנו, כאמור, כל טופס הוא תהליך דיגיטלי ארגוני שאותו אנו עוטפים בלוגיקה עסקית מורכבת אשר הופכת את הפעילות בארגון ליעילה, נוחה ומהירה בהרבה מכפי שהיה אפשרי עד כה. תפיסה זו הובילה אותנו לפתח את MAGNUM - סוויטת פתרונות טכנולוגים מתקדמים הכוללת מספר מערכות דיגיטל מתקדמות לתהליכים עסקיים - פנים וחוץ-ארגוניים. סט הכלים של MAGNUM מאפשר לארגונים ליצור, להפיץ ולנהל תהליכים עסקיים באמצעות טפסים ומסמכים, בשילוב יכולת החתמה דיגיטלית, לספק שירות לקוחות מרחוק באמצעות פתרון לחדרי שירות לקוחות וירטואלים בשילוב שיחות וידאו ישירות והחתמה דיגיטלית, חיבורי API מהירים ומאובטחים בין המערכות של MAGNUM לבין מערכות ליבה ארגוניות כגון CRM ו-ERP, הנגשת מסמכים ועוד שירותים ותהליכים רבים נוספים.
MAGNUM - DIGITAL TRANFORMATION IN A BOX!
MAGNUM מורכבת ממספר פתרונות המספקים מענה מקיף למגוון אינסופי של צרכים ותהליכים ארגוניים ועסקיים. הסוויטה כוללת, בין השאר, את המערכות הבאות:
- API Integration פתרון אינטגרציית API בין מערכות ללא צורך בכתיבת קוד.
- BLOX פתרון לעיצוב ובניית טפסים ומסמכים דיגיטלים חכמים במהירות ב-Drag & Drop.
- PB DIGITAL המערכת המובילה בישראל לעיצוב, הפצה וניהול של טפסים חכמים ויצירת מסמכי PDF .
- Doxi מערכת חתימות דיגיטליות וניהול סבבי אישורים.
- Doxi VR פתרון חדרי שירות לקוחות וירטואלים בשילוב שיחות וידאו והחתמה דיגיטלית על מסמכים.
- PB eSign - פתרון שרת חתימות דיגיטליות
- NAGIX מערכת להנגשת טפסים ומסמכים באופן אוטומטי ויעיל.
ניתן לשלב בסוויטת המוצרים גם את מערכות הדיגיטל הנוספות שקונסיסט מיישמת, כגון פתרונות בתחום תקשורת אומניצ'אנל למוקדי שירות, מכירות ותמיכה; בוטים חכמים לאוטומציה של תהליכי שירות ומכירות; פתרונות בתחום ESM ו-ITSM, ניהול השירות בארגון ועוד. ניתן לומר שסל פתרונות הדיגיטל המגוון של קונסיסט, בשילוב התמיכה של חטיבת פיתוח המערכות של החברה וצוות המיישמים והמפתחים שלנו, המונה עשרות אנשי מיישמים ואנשי פיתוח, מאפשר לנו להתאים פתרונות דיגיטל למגוון רחב מאוד של תהליכים וצרכים ארגוניים אצל לקוחותינו.
דוגמא לתהליך ארגוני באמצעות MAGNUM – הצטרפות למועדון לקוחות
לצורך המחשה של תהליך עסקי שבו MAGNUM מאפשרת לספק פתרון מהיר ויעיל לצורך ארגוני, ניקח לדוגמא תהליך עסקי אמיתי של אחד מלקוחות קונסיסט, שבו הארגון רצה לצרף אנשי עסקים למועדון הלקוחות שלו, המונה מאות אלפי איש. נשמע אולי פשוט. אבל מה קורה כאשר כל הצטרפות של חבר חדש למועדון דורשת אישור של מנהלים מדרגים שונים? במקרה כזה, הטופס נבנה במהירות באמצעות רכיב ה – BLOX. "השכל" וחיבור המידע בין המערכות מתבצע באמצעות רכיב ה- API Integration (לדוגמא הצגת הטופס ע"ב הזדהות והקפצת מידע לשדות); בסיום ההליך מוופק חוזה חתום ע"ב רכיב ה- PB Digital; ולסיום, את הטופס שולחים להליך דיגיאלי וסבב אישורים וחתימות דיגיטליות ע"י רכיב DOXI.
התועלות של MAGNUM - יעילות, שיפור חווית הלקוח והגדלת הריווחיות!
הדוגמא של תהליך ההצטרפות למועדון לקוחות היא אחת מני אינספור דוגמאות לפתרונות שאנו בקונסיסט מסוגלים לגבש וליישם עבור ארגונים ועסקים באמצעות סט הכלים של MAGNUM. חשוב לציין שהתועלות של MAGNUM מסתכמות בהרבה יותר מאשר ייעול הפעילות הכוללת של הארגון והתפוקה שלו. MAGNUM גם מאפשרת לשפר דרמטית את חווית הלקוח – CX, ואת חווית העובדים – EX ובכך למקסם את שימור הלקוחות, למזער עלויות, להגדיל את הריווחיות וגם לשפר באופן משמעותי את תדמית הארגון.