סל פתרונות מקיף לטרנספורמציה דיגיטלית בארגון

קונסיסט מערכות וטכנולוגיות מספקת סל פתרונות מקיף ביותר המאפשר לארגונים להפוך לדיגיטלים מקצה לקצה, לייעל תהליכים תפעוליים בצורה משמעותית, לחזק את הקשר עם הלקוחות ולחסוך בהוצאות. סל פתרונות  רחב זה לטרנספורמציה דיגיטלית מאפשר לנו בקונסיסט לאפיין, לתכנן ולספק מענה טכנולוגי המותאם באופן מדוייק לצרכי הארגון. הפתרונות הטכנולוגיים של קונסיסט פועלים אצל כ-700 ארגונים מובילים בישראל, אירופה וארה"ב, והפעילות הענפה הזו נתמכת על-ידי צוותי החברה המונים עשרות מיישמים/ות, מפתחים/ות, מנהלי פרוייקטים וואנשי תמיכה טכנית. לקונסיסט יש עשרות שנות ניסיון ביישום מערכות תוכנה מורכבות, ולקוחות החברה נהנים משירות ומקצועיות ללא פשרות.

סל הפתרונות של קונסיסט לטרנספורמציה דיגיטלית ותקשורת דיגיטלית עם לקוחות כולל, בין השאר את:

מערכת SysAid  - פתרון ה-Help Desk המוביל בישראל

SysAid הינה תוכנת ניהול השירות בארגון המובילה בישראל, עם למעלה מ-500 ארגונים אשר משתמשים בפתרון כדי לנהל הן את מחלקות המחשוב- ITSM, והן את התפעול במגוון מחלקות נוספות כגון משאבי אנוש, שינוע ולוגיסטיקה, ניהול הידע הארגוני, ניהול נכסי הארגון ועוד. מערכת SysAid מוכרת בעולם כולו בזכות היותה מערכת Service Desk לניהול קריאות, ובישראל, אודות לצוות של עשרות המיישמים, המפתחים והתומכים טכניים של קונסיסט, היא משמשת את החברות הגדולות ביותר לניהול תחומי תפעול רבים ומגוונים.

PB Digital - לעיצוב, הפקה וניהול של מסמכים וטפסים דיגיטלים מקוונים וחכמים

PB Digital היא המערכת לניהול תקשורת עם לקוחות (CCM – Customer Communication Management) המובילה בישראל ומותקנת אצל כ-200 חברות וארגונים- בישראל ובעולם.

המערכת מאפשרת לארגונים לעצב, להפיק ולהפיץ תקשורת עיסקית ומסמכים דיגיטלים מקוונים ללקוחותיהם בכל ערוצי ההפצה - מיילים, צ'ט, מיסרוני SMS ועוד. היכולות המתקדמות של המערכת מאפשרות לארגון לייעל את כל האינטראקציה עם לקוחותיו בכל מקום בו היא מתקיימת: מוקד טלפוני, טלפון נייד, מחשב לוח, SMS, אינטרנט, דואר אלקטרוני והדפסה. יכולות אלו מאפשרות למשתמשים בארגון, גם כאלו שאין להם ידע בתכנות, לייצר, לבנות ולהפיץ מידע עסקי בעל השפעה רבה הממוקד לקוח ומותאם אישית - באופן אלקטרוני או באמצעות מספר רב של ערוצי הפצה בו-זמנית.

Doxi - מערכת חתימות דיגיטליות מתקדמת לניהול סבב אישורים על מסמכים ארגוניים

Doxi הנה תוכנה מתקדמת לחתימה דיגיטלית על מסמכים ולייעול סבב אישורים של מסמכים ארגוניים, כולל הזמנות רכש, הסכמים, חוזים, חשבוניות ועוד. Doxi מאפשרת למשתתפים בסבב החתימות והאישורים לחתום באופן מיידי ודיגיטלי באופן מאובטח מכל מקום, הן באמצעות הטלפון הנייד והן באמצעות המחשב. המערכת פותחה על-ידי חטיבת פיתוח תוכנה ומערכות בקונסיסט ותומכת בעברית באופן מלא. היות והמערכת פותחה בקונסיסט, צוות הפיתוח של המערכת מסוגל להתאים אותה בהתאם לצרכים הספציפייים של לקוחות המערכת.

GLASSIX - פלטפורמת תקשורת אומניצ'אנל (רב-ערוצית) למוקדי שירות, מכירות ותמיכה

מערכת GLASSIX, המשווקת ומיושמת בישראל באופן בלעדי על-ידי קונסיסט, הינה פלטפורמת שירות דיגיטלית רב-ערוצית המאפשרת לארגון לנהל קשר ישיר מול לקוחותיו בכל הערוצים המועדפים עליהם, ולספק חווית שירות חדשנית, מהירה ואפקטיבית. המערכת מאפשרת קבלה ושליחה של פניות במגוון ערוצים ומייעלת באופן משמעותי את חווית הלקוח בכל אינטראקציה עם מוקד השירות של הארגון. כמו כן מאפשרת המערכת לארגון לספק שירות טוב, מהיר ויעיל ללקוחות רבים יותר מבלי להגדיל את מערך נציגי השירות ובכך לצמצם הוצאות ולמקסם רווחיות, מבלי לפגוע באיכות השירות.

התקשורת הרב-ערוצית באמצעות GLASSIX מתבצעת באופן סימולטני במגוון ערוצי תקשורת מקוונים. אם בעבר התקשורת בין הארגון ללקוחותיו התבצעה באחת משתי דרכים - בטלפון או באופן פיזי כאשר הלקוח נדרש להגיע לארגון, הרי שכיום, GLASSIX מאפשרת תקשורת ישירה ומיידית בין נציג הארגון ללקוחות באמצעות מגוון ערוצים כגון וואטסאפ, פייסבוק, מסנג'ר, אינסטגרם, צ'ט, מיסרונים, אימייל, מיסרוני SMS, צ'אט חי באתר האינטרנט של החברה, טפסים דיגיטלים אינטראקטיבים עם חתימה דיגיטלית מהנייד ועוד.

וואטסאפ עסקי  - לניהול התקשורת עם הלקוחות

וואטסאפ עסקי, כמערכת STAND-ALONE או בשילוב מערכת האומניצ'אנל GLASSIX, המשווקת ומיושמת בישראל על-ידי קונסיסט, מאפשרים ניתוב מלא של פניות המתקבלות למספר הווטסאפ העסקי של הארגון - ישירות אל המחלקה, הנציג או העובד שהפונה מבקש להגיע אליו. כל שהלקוחות נדרשים לעשות זה לכתוב מיסרון וואטסאפ רגיל למספר של החברה, ומערכת GLASSIX של קונסיסט מנתבת את הפנייה באמצעות דיאלוג עם הפונה. קונסיסט היא מפיצה מוסמכת של ווטסאפ לעסקים מטעם חברת VONAGE, שהיא אחת מהמפיצות הגדולות בעולם של חברת וואטסאפ העולמית.

צ'אט בוט לאוטומציה של תהליכי שירות לקוחות, שיווק ומכירות

קונסיסט משווקת ומיישמת פתרון צ'אט בוט חכם, מבוסס AI, המאפשר אוטומציה של מגוון רחב של תהליכים ארגוניים כגון שירות לקוחות, מכירות, ביצוע סקרי שביעות רצון, מילוי טפסים, קבלת מידע, זימון תורים ועוד. הצ'אט בוט לעסקים של קונסיסט מגיע בשתי תצורות אפשריות - קולית וטקסטואלית, ומאפשר לכל מחלקה בארגון ליצור תזרימי שיחה, במגוון שפות, כולל עברית, בקלות וביעילות, מבלי לכתוב קוד. התקשורת עם הצ'אט בוט מתנהלת הן בשיחה קולית בעברית והן בכתב, כמו למשל בהודעת ווטסאפ רגילה.

קונסיסט וידאו - פתרון תקשורת וידאו לעסקים

פתרון שיחות הוידאו של קונסיסט מאפשר לארגונים ליצור חווית לקוח עשירה יותר על ידי מפגש בין עובדים, מנהלים ונציגי שירות, מכירות ותמיכה, באמצעות שיחות וידאו אינטראקטיביות ללא צורך בהתקנת תוספים או יישומים. ממשק ה- API של הפתרון מאפשר לארגון לייצר חווית וידיאו, מותאמת אישית ללקוח, בכל יישום סלולרי, אינטרנטי או שולחן עבודה. השיחה נוצרת בקלות על-ידי הקלקה על קישור רגיל הנשלח למשתמש בהודעת וואטסאפ, צ'אט או SMS, ללא צורך לשלוח זימון או אישור כניסה. קליק, וזה עובד!

יצירת קשר
משה אטיה
סמנכ"ל חטיבת המוצרים
יצירת קשר
אופיר גרינר
מנהל תחום PB Digital
מלאו פרטים ונחזור אליכם
שלחו קורות חיים
Close