קונסיסט הציגה בכנס גו איקומרס פתרונות תקשורת למוקדי שירות ומכירה

קונסיסט מציגה בכנס מערכת תקשורת רב-ערוצית למוקדי שירות ומכירה

קונסיסט השתתפה בכנס  GO eCommerce שנערך במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב בסוף חודש יולי והציגה מספר פתרונות תקשורת למוקדי שירות ומכירה - מערכות המאפשרות לארגונים לספק ללקוחותיהם חווית שירות חדשנית, יעילה ומתקדמת מבלי להגדיל הוצאות כח אדם. 

בין השאר הדגימו נציגי קונסיסט את מערכת התקשורת הרב-ערוצית המתקדמת של GLASSIX המאפשרת תקשורת ישירה ומיידית בין לקוחות חברה לנציגי הארגון באמצעות מגוון ערוצים דיגיטלים. בקונסיסט צופים שבכוחו של פתרון זה להפוך את ההמתנה לנציג שירות על קו הטלפון לנחלת העבר במיוחד לאור העובדה שמחקרים צופים שכבר בשנת 2020, למעלה מ-80% מהצרכים יתקשרו עם ארגונים אך ורק באמצעות ערוצים דיגיטלים ולא באמצעות שיחה טלפונית.

מערכת התקשורת הרב-ערוצית שקונסיסט משווקת מאפשרת ללקוחות של כל סוגי הארגונים ליצור קשר ישיר ומיידי עם נציגי שירות ומכירות באמצעות מגוון ערוצים דיגיטלים - ווטסאפ, אימיילים, SMS, צ'ט באתר, מסנג'ר, פייסבוק, אינסטגרם ועוד, ומאידך מאפשרת לכל נציג לספק שירות למספר רב של לקוחות בו-זמנית באמצעות ממשק משתמש אחוד וכן לעבור מערוץ לערוץ בהתאם לצורך.

כמו כן מאפשרת המערכת צילום והעברת תמונות סטילס וסרטוני הדרכה וידע בין נציגי השירות ללקוחות תוך כדי השיחה, ביצוע שיחות ועידה, שליחת מסמכים וטפסים דיגיטלים לסמארטפון ולמחשב של הלקוח עם יכולת לחתום דיגיטלית על-גבי מסך הטלפון החכם ועוד.

עופר שקד, מנכ"ל קונסיסט, אמר כי: "כבר בעתיד הנראה לעין, מרבית הצרכנים ינהלו את הקשר שלהם עם עסקים וארגונים מבלי להזדקק לטלפון, והתקשורת תתבצע בעיקר דרך הערוצים הדיגיטלים באמצעות הסמארטפונים, הטאבלטים והמחשבים. קונסיסט החלה כבר לפני יותר מעשור לפתח ולשווק פתרונות לתקשורת דיגיטלית עם לקוחות, והוספת הפתרון הנוכחי של תקשורת רב-ערוצית לסל המוצרים הקיים שלנו, הכולל מערכות ליצירה והפצה של טפסים דיגיטלים חכמים בשילוב חתימה דיגיטלית, מאפשר לנו כיום לספק מענה הוליסטי ומקיף לארגונים השואפים להעניק ללקוחותיהם חווית שירות שלא הייתה אפשרית עד כה."

לפרטים נוספים אודות מערכת התקשורת הרב-ערוצית של קונסיסט למוקדי שירות ומכירה, לחצו כאן

מלאו פרטים ונחזור אליכם
שלחו קורות חיים
Close