קונסיסט וגלאסיקס משתתפות במיזם- Google ShoppingIL
קונסיסט ושותפתה העסקית, GLASSIX, הוזמנו להשתתף במיזם האיקומרס של חברת גוגל - Google ShoppingIL, שמטרתו לחזק ולקדם את תעשיית המסחר המקוון בישראל, לסייע לעסקים ישראליים לצמוח ולהעניק לצרכנים חוויית קניות מקוונת מיטבית.
כשותפה ל-Google ShoppingIL, קונסיסט, המיישמת של מערכת GLASSIX בישראל, מציעה את המערכת לאלפי החברות המשתתפות במיזם במחירים מיוחדים. GLASSIX מותקנת אצל למעלה מ-700 ארגונים, מהמובילים בישראל, ומאפשרת תקשורת יעילה ומתקדמת בין הלקוחות ונציגי הארגונים ואתרי הסחר במגוון ערוצי הדיגיטל - וואטסאפ, פייסבוק, אינסטגרם, אימייל, טוויטר, גוגל צ'ט ואחרים - בממשק אחוד. כמו כן, הבוט של GLASSIX מתפקד כמו נציג שירות חכם ומספק מידע ושירותים באופן אוטומטי, מסביב לשעון.
אריאל סהר, מנהל חטיבת הדיגיטל בקונסיסט אמר כי "ארגונים, ובמיוחד ארגונים קטנים ובינוניים, שמרכז ההכנסות שלהם מגיע ממסחר מקוון, מבינים שכדי לתת שירות טוב ומהיר, הם חייבים לעבור לשירות לקוחות בערוצי הדיגיטל. הסיבה לכך היא שתקשורת אומניצ'אנל מאפשרת להעניק שירות אישי, לחסוך משמעותית בהוצאות כוח אדם, לספק שירות 24/7 באמצעות בוטים וכך להתמקד בניהול וקידום העסק".
השבוע הוזמנו נציגי קונסיסט ו-GLASIX להשתתף באירוע במשרדי Google בתל-אביב, וגיא שלום, מייסד ומנכ"ל GLASSIX, הציג את המערכת לניהול תקשורת רב ערוצית ואת יכולותיה בפני אולם מלא במנהלי/ות אתרי סחר המשתתפים ב-ShoppingIL.
תודה גדולה לצוות ב- Google ול-Nathalie guez tenne מנהלת קהילת העסקים של ShoppingIL, על ארגון האירוע, ועל הזכות לקחת חלק במיזם כה חשוב!!!