קונסיסט מצטרפת כמשקיעה ב- GLASSIX

שתי החברות חתמו על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי הכולל השקעה של קונסיסט בחברת GLASSIX – יצרנית מערכת תקשורת רב-ערוצית למוקדי שירות ומכירות

הסכם ההשקעה ושיתוף הפעולה האסטרטגי מגיע לאחר שבשנה האחרונה, מאז החל שיתוף הפעולה בין החברות, זכתה המערכת להצלחה רבה ויושמה על-ידי קונסיסט במוקדי השירות והמכירות של מאות ארגונים בישראל.

undefined

קונסיסט מערכות, מקבוצת קונסיסט העולמית, וחברת GLASSIX, יצרנית מערכת תקשורת האומניצ'אנל המובילה למוקדי שירות ומכירות, חתמו לאחרונה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי ארוך טווח הכולל גם השקעה של קונסיסט ב- GLASSIX. ההסכם הופך את קונסיסט לשותפה ומיישמת של המערכת בישראל, ובהמשך גם במדינות נוספות בעולם.

שתי החברות חתמו על הסכם שיתוף פעולה ראשוני לפני כשנה, ובעקבותיו הרחיבה קונסיסט את פתרונותיה ליישום ותמיכה של פתרונות אומניצ'אנל, הכוללים כיום גם שיחות וידאו, וואטסאפ עסקי, פתרונות צ'אט בוט מתקדמים ועוד. המערכת הותקנה אצל כמאתיים ארגונים בישראל, והיוותה "גלגל הצלה" של ממש לארגונים שהצליחו להמשיך להפעיל את מוקדי השירות והמכירות שלהם ללא הפרעה, גם כשכל נציגי השירות והמכירות עבדו מרחוק.

GLASSIX היא פלטפורמת אומניצ'אנל המאפשרת ללקוחות ליצור קשר ישיר ומיידי עם נציגי השירות והמכירות של ארגונים באמצעות מגוון הערוצים הדיגיטליים - וואטסאפ, פייסבוק, אינסטגרם, צ'אט, אימיילים וערוצים נוספים. כל האינטראקציות מכל הערוצים מרוכזות עבור הנציג בממשק אחוד של המערכת, וכך יכולים נציגי השירות לנהל קשר ישיר עם כמה וכמה לקוחות בו-זמנית, לעבור מערוץ לערוץ בהתאם לצורך, להעביר באון-ליין תוצרי הסבר והדרכה וטפסים דיגיטליים, לפתוח שיחת וידאו מתוך האפליקציה ועוד. 

התועלת של גלאסיקס מתבטאת בכך שהמעבר משירות לקוחות טלפוני לשירות לקוחות דיגיטלי מקצר משמעותית את זמני ההמתנה של הלקוחות לנציג, ומאפשר לארגון לספק שירות טוב יותר ליותר לקוחות תוך חסכון ניכר בהוצאות, וגם להגדיל את שביעות רצון מקבלי השירות ואת נפח המכירות.

עופר שקד, מנכ"ל קונסיסט מערכות, אמר כי "בשנה האחרונה, ביטויים כמו "שנה מאתגרת" ו"להפוך לימון ללימונדה" הפכו להיות שגורים בפי כל (שלא לומר שחוקים אפילו). השותפות שלנו, והחיבור של חברה רב-לאומית כמו קונסיסט, המביאה אתה ניסיון של עשרות שנים בעולם ה-IT על כל גווניו ותחומיו, עם חברה צעירה כמו גלאסיקס, הוליד צוות משימה משותף, נמרץ, נחוש וחדשני שהצליח תוך זמן קצר יחסית להציף ערך של ממש אצל לקוחות החברה. הרצון לזרז צמיחה ולהביא חידושים ללקוחות המוצר, בשילוב של אמון מלא במייסדי גלאסיקס וצוות ההנהלה, הוליד מהלך משולב בקונסיסט שבמסגרתו הצטרפנו גם כמשקיעים מעבר להיותנו נציגים."

משה אטיה, סמנכ"ל מוצרים בקונסיסט, אמר כי "השילוב של גלאסיקס בסל פתרונות הדיגיטל הנרחב שקונסיסט מספקת, הכולל, בין השאר, את המערכת לטפסים דיגיטלים חכמים PB Digital, את מערכת החתימות הדיגיטליות Doxi ואת המערכת המובילה לניהול השירות בארגון SysAid Service Desk, מאפשר לנו כיום לספק מענה רחב ביותר לתהליכי טרנספורמציה דיגיטלית כלל-ארגוניים."


גיא שלום, מנכ"ל ומייסד גלאסיקס, אמר כי "שיתוף הפעולה הפורה בין החברות עזר להפיץ את הבשורה החדשנית למאות ארגונים אשר נאלצו לבצע קפיצה טכנולוגית מהירה בעקבות השינויים והאתגרים שהביא עמו נגיף הקורונה. למעשה, הסיטואציה המאתגרת שנוצרה עזרה לדחוף את העולם העסקי לבצע טרנספורמציה דיגיטלית, שהייתה עתידה לקחת מספר שנים, בתוך זמן קצר מאוד. קונסיסט הציגה יכולות מרשימות מאוד בהפצה, הטמעה ובשיווק הפלטפורמה, וכניסתה כמשקיעה ממחישה את האמון במהפכה הדיגיטלית בכלל ובחברת GLASSIX בפרט." גיא הוסיף ואמר כי "חברת GLASSIX נערכת לפריסת הפלטפורמה בעולם כולו ולגידול מואץ בשנת 2021. אנו מביאים בשורה חדשה בעולם ה-Omnichannel, אשר כוללת, בין היתר, חוויית משתמש, חיבוריות אל כלל הערוצים הדיגיטלים, בוטים חכמים, כלי אינטגרציה רחבים וגמישים ומערכת ניתוח נתונים, תוך מתן דגש על אבטחת מידע ופרטיות הלקוחות. "

חתימת ההסכם בין קונסיסט לגלאסיקס: בתמונה מימין לשמאל: יועד רשתי, CTO בגלאסיקס; דניאל שטיינר - ADVISORY BOARD בגלאסיקס; צאלה כהן-רובין - יועצת משפטית בקונסיסט; אורי נבו - CFO בקונסיסט; גיא שלום - מנכ"ל גלאסיקס; עופר שקד- מנכ"ל קונסיסט מערכות; אריאל סהר - מנהל פעילות גלאסיקס בקונסיסט.

מלאו פרטים ונחזור אליכם
שלחו קורות חיים
Close