קונסיסט מערכות תיישם בישראל את מערכת ניהול הידע המתקדמת למוקדי שירות ומכירות של חברת WYZE
דצמבר 30, 2021. פתח-תקווה. קונסיסט מערכות, מקבוצת קונסיסט העולמית, ויצרנית WYZE - המערכת לניהול ידע במוקדי שירות ומכירות (חברת סמארטאפס תומר טכנולוגיות בע"מ.) חתמו על הסכם שיתוף פעולה לפיו קונסיסט תיישם באופן בלעדי בישראל את מערכת ניהול הידע של החברה ותספק שירותי יישום, הטמעה, הדרכה ותמיכה ללקוחות המערכת.
WYZE מאפשרת לנציגים במוקדי שירות, מכירות ותמיכה לחפש ולהגיע למידע אודות מוצרים ושירותים במהירות רבה, באופן המקצר משמעותית את זמני ההמתנה לנציג, ממקסם את חווית השירות ואף מאפשר להגדיל את היקף המכירות. הפתרון ייחודי בכך שהוא פועל באופן מלא בענן, ומאפשר לכל סוגי החברות והארגונים - קטנים וגדולים כאחד, להקים מערכת לניהול ידע רחבת-היקף במהירות, עם יכולות חיפוש ידע מתקדמות. המערכת מספקת גמישות מירבית ויכולת תפעולית המתאימה למגוון סוגים של חברות וארגונים. מודל התפעול בענן מאפשר גם המשכיות עסקית מלאה כאשר נציגי השירות והמכירות נאלצים לעבוד מרחוק, עקב משבר הקורונה או מכל סיבה אחרת.
משה אטיה, סמנכ"ל חטיבת הדיגיטל והמוצרים בקונסיסט, מסר כי "בשנים האחרונות קונסיסט מובילה את תחום פתרונות הדיגיטל בעולמות השירות, המכירות והתמיכה, עם למעלה מ-1000 לקוחות המשתמשים במגוון המערכות שלנו, כולל גלאסיקס - מערכת התקשורת הרב-ערוצית, וואטסאפ עסקי API, בוטים חכמים מבוססי AI קוליים וטקסטואלים, מערכת חתימות וטפסים דיגיטלים ועוד. הוספת מערכת ניהול הידע של WYZE לסל הפתרונות הרחב שלנו מאפשר לנו לספק ללקוחותינו פתרון מתקדם נוסף אשר ימקסם עוד יותר את היעילות והיכולת של נציגי השירות והמכירות לספק את השירות המהיר והיעיל ביותר שניתן."
אריאל סהר, מנהל חטיבת הדיגיטל בקונסיסט אמר כי "בשנים האחרונות ארגונים רבים הבינו שהדרך הנכונה להתייעל היא לשלב טכנולוגיות חכמות ומתקדמות. הפתרון של WYZE מאפשר לארגונים ולמוקדים טלפונים ודיגיטלים לשפר את ביצועי הנציגים, למקסם את הדיוק של המענה ללקוח ולקצר את הזמן הנדרש כדי להכשיר את הנציגים."
איציק חנן, מייסד ומנכ"ל יצרנית מערכת ניהול הידע WYZE, מסר כי "המערכת שפיתחנו מהווה פתרון מושלם ואטרקטיבי עבור ארגונים - קטנים וגדולים כאחד. לקוחות המערכת כיום כוללים ארגונים מובילים במשק הישראלי, ואנו משוכנעים שכעת, עם מערך היישום והתמיכה רחב ההיקף של קונסיסט, נוכל להרחיב את מעגל הלקוחות של המערכת ולאפשר לארגונים וחברות רבים ליהנות מהעוצמה והגמישות של הפתרון".
לפרטים נוספים: אריאל סהר, מנהל חטיבת הדיגיטל בקונסיסט: [email protected], 054-9707777
(בתמונה- חתימת ההסכם, מימין לשמאל: עופר שקד - מנכ"ל קונסיסט מערכות וטכנולוגיות; צאלה כהן-רובין - היועצת המשפטית של קונסיסט; משה אטיה - סמנכ"ל חטיבת המוצרים והדיגיטל בקונסיסט; איציק חנן - מייסד ומנכ"ל WYZE; אריאל סהר - מנהל חטיבת הדיגיטל בקונסיסט