קונסיסט השתתפה כנותנת חסות בכנס דיגיטל, ידע וחדשנות - KMDM
(ביתן קונסיסט בכנס, שכלל הפעם גם עמדת שייקים מפנקת)
בשבוע הראשון של חודש מרץ, השתתפה קונסיסט כנותנת חסות בכנס KMDM - דיגיטל, ידע וחדשנות, באולם האירועים 'לאגו' היפהפה בראשון לציון.
בביתן הציגו נציגי החברה את סל הפתרונות ההולך ומתרחב של החברה לעולם דיגיטלי, הכולל כיום גם את WYZE - מערכת ניהול ידע ארגונית חכמה לשירות, מכירות ותמיכה טכנית. הפתרון מאפשר לארגונים להקים בקלות ובמהירות מערכת ניהול ידע מתקדמת, המספקת תועלות ויתרונות עבור ארגונים גדולים וקטנים כאחד .
כמו כן הצגנו בביתן את Consist AI - פתרון בוט קולי חכם המספק שירות בשפה מדוברת (בעברית ובעשרות שפות נוספות); גלאסיקס - מערכת האומניצ'אנל המובילה בישראל למוקדי שירות ומכירות; את מערכת הטפסים הדיגיטלים החכמים והמונגשים PB Digital; מערכת החתימות הדיגיטליות Doxi, ועוד.
במהלך הכנס הרצה שמעון עמית שלנו בפני הנוכחים והדגים בלייב את פתרון חדרי שירות הלקוחות הוירטואלים של קונסיסט. חדרי שירות לקוחות וירטואלים אלו מאפשרים לקיים פגישות שירות בוידאו בין נציגי הארגון ללקוחות, כשהנציג מעלה מסמכים דיגיטלים אותם יכולים הלקוחות למלא ולחתום בתוך חלון היישום- ממש כאילו ישבו מול הנציג פרונטאלית.
(הדגמה בלייב של פתרון חדרי שירות לקוחות וירטואלים, המשלבים שיחת וידאו ומילוי וחתימה על מסמכים דיגיטלים)
תודה לPeople & Computers על הכנס המאורגן לתלפיות!