קונסיסט הטמיעה מערכת לניהול ושליטה במוקד בית החולים ברזילי

המערכת מספקת למוקד יכולות שליטה וניהול על תחומי תפעול רבים, כגון תחזוקה, שינוע וזימון צוותים רפואיים בעת חירום ועוד

undefined

קונסיסט מערכות השלימה את התקנתה של המערכת לניהול השירות SysAid במוקד של המרכז הרפואי ברזילי באשקלון.  התקנת המערכת בוצעה על ידי חבר צוות המיישמים של החברה, אוהד בן שבת והיא מאפשרת למוקד, שמכונה במרכז הרפואי "מוקד 106", לייעל את השירות, השליטה והניהול של תחומי תפעול רבים, כולל תחזוקה, משק בית, לוגיסטיקה, שינוע, זימון צוותים רפואיים בחירום ועוד. המערכת גם מאפשרת לנהל תקלות ביעילות מרבית, בהתאם לסטנדרטים בינלאומיים, ואף מסייעת בתהליכים של הנצלת קרניות להשתלה באמצעות יישום שניתן באמצעותו להפיץ עדכון מידי לכל הגורמים הרלוונטיים.

קריאות השירות במרכז הרפואי ברזילי נשלחות למוקד הניהול והשליטה במגוון אמצעי תקשורת – מיילים, הודעות SMS, ווטסאפים ושיחות טלפון, והמערכת מאפשרת למנהלי המוקד, בין היתר, לנהל את הקריאות בצורה אחודה עם ממשק ניהול ידידותי, להעביר הוראות באופן מידי לגורמים המטפלים במגוון אמצעי תקשורת, כולל באפליקציה ייעודית, לעקוב אחר תהליך הטיפול בקריאות, לספק התראות, וכן להפיק דו"חות למטרות בקרה, לימוד והתייעלות.

לקריאת הכתבה המלאה אודות הפרוייקט ב'אנשים ומחשבים' לחצו כאן

מלאו פרטים ונחזור אליכם
שלחו קורות חיים
Close