'פרויקטים של קונסיסט זכו בתחרות מצטייני המחשוב של 'אנשים ומחשבים

במסגרת כנס מצטייני המחשוב של אנשים ומחשבים שנערך ב'לאגו' בראשון לציון בנוכחות אלפי אורחים מהארגונים המובילים בישראל, שמחנו בקונסיסט מערכות וטכנולוגיות לקבל אות הוקרה על הצטיינות ותרומת הקבוצה לעולם טכנולוגיית המידע הישראלי. התעודה הוענקה לעופר שקד - מנכ"ל קונסיסט מערכות וטכנולוגיות (בתמונה. צילום ניב קנטור).

undefined

פרוייקטים טכנולוגים שיישמנו בארגונים כגון אל על, מרכז רפואי וולפסון, עיריית רמת גן ואחרים זכו בתעודת הצטיינות, ואנו גם גאים בעובדים ועובדות שלנו שזכו על השתתפותם בפרוייקטים טכנולוגים נהדרים עם חשיבות ברמה הלאומית.אנו גם רואים חשיבות גדולה במערכות הדיגיטל שהקמנו בזמן אפס לטובת ארגוני רפואה, חירום והצלה בזמן המלחמה, כמו מערכת האומניצ'אנל עם הבוט AI ב'מטה שירות חרבות ברזל' (המסייע למשפחות שכולות), מוקד 'רופאות הברזל' שהוקם בשיתוף המרכז הרפואי שיבא ומתנדבי יוצאי 8200 ומוקדים רבים אחרים.

undefined

חברי צוות פרוייקט יישום מערכת ניהול הקריאות SysAid Service Desk במוקד התמיכה הבינלאומי של חברת אל על 

מערכת SysAid Service Desk – מערכת השירות הארגונית וה ITSM המובילה בישראל, מיושמת כיום במוקד השירות והתמיכה העולמי של אל על ומספקת כיום שירות ליותר מ-4,000 עובדי אל על בארץ ובתחנות החברה ברחבי העולם, ומאפשרת להם לפתוח קריאות שירות במהירות ובקלות – בטלפון, במייל ובאמצעות פורטל השירות העצמי. תודות למערכת יכולים נציגי התמיכה במוקד השירות של החברה לנהל ביעילות רבה את השירות באמצעות סט הכלים הרחב והמתקדם מסוגו שמספקת SysAid בתחום של ניהול מחלקות מחשוב, לוגיסטיקה ועוד. בשלב הראשון יושמה המערכת בחטיבת טכנולוגיות המידע של אל על, ובעתיד יתרחב היישום שלה גם לתחומים אחרים בארגון.


פרוייקט יישום מערכת התקשורת הרב-ערוצית גלאסיקס ובוט AI במרכז הרפואי וולפסון

פרוייקט נוסף של קונסיסט שזכה ושאנו מאוד גאים בו, הוא יישום פתרון אינטגרטיבי של מערכת התקשורת הרב-ערוצית Glassix עם הבוט החכם שלה בשילוב מערכת ניהול הקריאות SysAid במרכז הרפואי וולפסון. פתרון זה הוא אחד מהיישומים שהצגנו בכנס שנערך לפני שבועיים ושעסק בטרנספורמציה דיגיטלית בתחום מערכות מידע בעולמות הרפואה ILAMI - Israeli Association for Medical Informatics. הפתרון במרכז הרפואי וולפסון ממחיש הלכה למעשה כיצד פתרונות הדיגיטל שלנו בקונסיסט מייעלים משמעותית לא רק תהליכים בעולמות השירות, המכירות והתמיכה של ארגונים מסחריים, אלא גם ארגונים בעולמות הרפואה והבריאות. הבוט של המערכת בוולפסון, בשילוב מערכת התקשורת הרב-ערוצית גלאסיקס, ממקסם את 'מסע המטופל' (או מסע הלקוח) ומאפשר למטופלים לקבל מידע, לקבוע תורים, לשנות מועדי תורים ולקבל תזכורות אוטומטיות לגבי מועד הטיפולים באופן אוטומטי ויעיל.

הבוט יושם בשלב הראשון במספר מחלקות כגון במיון, בקבלת חולים/זימון תורים, במוקד דימות, חדרי ניתוח, עיניים וטרום קטרקט ועוד, והוא גם מייעל באופן חסר תקדים את תהליכי קבלת אנשים המיועדים לעבור ניתוח באמצעות ביצוע צ'ק אין דיגיטלי מהבית. הבוט החכם דואג לכך שכל הטפסים שהמטופל צריך להגיע אתם נמצאים ושכל הבדיקות הנחוצות בוצעו, זאת על-מנת למנוע עיכובים ופגיעה ברצף הטיפולי. הבוט מתפקד כמו נציג שירות רפואי מיומן, ומסוגל לטפל בכמעט 80 אחוז מהפניות מבלי להצטרך לערב נציג אנושי. ייעול דרמטי של הרצף הטיפולי בעולמות הבריאות והרפואה.

תודה לשותפים שלנו במרכז הרפואי וולפסון!
Avi Farag Israel Feinberg Gadi Lipovski Luiza Mizrahi

בברכה המצולמת שנשא משה אטיה, סמנכ"ל המוצרים של קונסיסט מערכות, הוא ציין לשבח את קהילת ההייטק הישראלית שנרתמה ותרמה למאמץ הלאומי

כאחת מחברות טכנולוגיית המידע המנוסות בישראל, עם פעילות של יותר מ-30 שנה, קונסיסט גאה להיות חלק מקהילת ה-IT הישראלית!

מלאו פרטים ונחזור אליכם
שלחו קורות חיים
Close