מערכת גלאסיקס הוטמעה בהסתדרות במסגרת פרוייקט רב תכליתי לשדרוג מערך התקשורת של הארגון

קונסיסט מערכות, המיישמת של גלאסיקס - מערכת התקשורת הרב-ערוצית המובילה בישראל, זכתה בפרויקט חדשנות יוקרתי של ההסתדרות במהלכו מיושמת גלאסיקס במוקד השירות של הארגון.

undefined


מדובר בזכייה במסגרת פרוייקט רחב היקף במהלכו משדרג ארגון העובדים הגדול בישראל את פעילותו התקשורתית ועובר לעבוד באמצעות מרכזיית IP. בזק בינלאומי מובילה את הפרוייקט, והיא בחרה בגלאסיקס כמערכת התקשורת הרב-ערוצית שתותקן במוקד השירות של ההסתדרות.

שבי אשר, מנהל מחלקת BU COLLABORATION בבזק בינלאומי אמר כי "הפלטפורמה של גלאסיקס תאפשר לנציגי הארגון לבצע מענה ישיר מסרגל השירות במחשב ולהתחבר אליה באופן מאובטח גם בעבודה מרחוק – מהבית או מכל מקום מוגדר אחר". דודו בצלאל, סמנכ"ל התפעול של ההסתדרות, אמר כי "גלאסיקס תאפשר ללקוחות הארגון ליצור קשר מיידי באמצעות הערוצים הדיגיטליים: ווטסאפ, פייסבוק, אינסטגרם, צ'אט, עם נציגי הארגון או עם בוט [גלאסיקס] המבוסס על פעילות AI."

משה אטיה, סמנכ"ל חטיבת המוצרים והדיגיטל בקונסיסט מסר כי "אנחנו שמחים להוביל את השירות הדיגיטלי בישראל באמצעות כלים מתקדמים ואנשים מעולים!",  ואריאל סהר, CDO ומנהל חטיבת פתרונות הדיגיטל בקונסיסט, אמר כי "מערכת התקשורת הרב-ערוצית גלאסיקס, המיושמת על-ידי חטיבת הדיגיטל בקונסיסט, היא כיום הפתרון המוביל בישראל למוקדי שירות, מכירות ותמיכה דיגיטלים. מאז החלה קונסיסט ליישם את המערכת, התקנו אותה במוקדי השירות והמכירות של מאות ארגונים מובילים". אריאל הוסיף  כי "המציאות של היום מחייבת כל ארגון - בין אם מדובר בחברת הייטק, בארגון מסורתי או בכל סוג של ארגון אחר, להשתמש בערוצים הדיגיטלים כדי לספק את השירות המהיר והיעיל ביותר- הן ללקוחות והן למשתמשים הפנים-ארגוניים. אנו שמחים וגאים על כך שגם ההסתדרות, שהוא ארגון עובדים גדול וחשוב, יכול מעתה ליהנות מהיתרונות הרבים של גלאסיקס ושל הבוט החכם של המערכת."

לכתבה ב"אנשים ומחשבים" לחצו כאן

יצירת קשר
אריאל סהר
מנהל חטיבת הדיגיטל בקונסיסט
מלאו פרטים ונחזור אליכם
שלחו קורות חיים
Close