סל פתרונות דיגיטל חכמים לחווית לקוח, שירות לקוחות, תמיכה ומכירות
קונסיסט מערכות וטכנולוגיות, מקבוצת קונסיסט העולמית, מספקת סל פתרונות דיגיטל מקיף המאפשר לארגונים להפוך לדיגיטליים מקצה לקצה, לייעל תהליכים תפעוליים בצורה משמעותית, לחזק את הקשר עם הלקוחות, לחסוך במשאבים ולמקסם את המכירות ואת הרווחיות.
סל פתרונות רחב זה לטרנספורמציה דיגיטלית מאפשר לנו בקונסיסט לאפיין, לתכנן ולספק מענה טכנולוגי המותאם באופן מדויק לצורכי הארגון. הפתרונות הטכנולוגיים של קונסיסט מיושמים אצל למעלה מ-1400 ארגונים, מהמובילים בישראל, אירופה וארה"ב. הפעילות הענפה הזו נתמכת על-ידי צוותי החברה המונים עשרות מיישמים, מפתחים, מנהלי פרויקטים ואנשי תמיכה טכנית. לקונסיסט יש עשרות שנות ניסיון ביישום מערכות תוכנה מורכבות, ולקוחות החברה נהנים משירות ומקצועיות ללא פשרות.
GLASSIX: פלטפורמת תקשורת רב-ערוצית ובוט AI לשירות, תמיכה ומכירות
GLASSIX מספקת ללקוחות הארגון חווית שירות מיידית, חדשנית ואפקטיבית בוואטסאפ, פייסבוק, צ'אט, מייל, SMS ובמגוון הערוצים הדיגיטלים, במערכת אחת ובמסך אחוד!
GLASSIX הנה פלטפורמת האומניצ'אנל ובוט AI המובילה בישראל. המערכת מאפשרת ללקוחות ליצור קשר מיידי עם נציגי הארגון במגוון ערוצי הדיגיטל, כשכל נציג שירות, תמיכה ומכירות מסוגל לספק שירות למספר לקוחות בו-זמנית בערוצים השונים - וואטסאפ, פייסבוק, צ'אט, אינסטגרם ועוד.
GLASSIX מקצרת משמעותית את זמני ההמתנה לנציג ומאפשרת לארגון להעניק ללקוחות חווית שירות חדשנית ויעילה, לקצר את זמני ההמתנה לנציגים ולהגדיל את המכירות ואת הרווחיות.
גלאסיקס משלבת בוט חכם AI המספק שירות ללקוחות ומלווה תהליכי מכירה 24/7, עם אפשרות חיבור ל-GPT.
קשר ישיר של הלקוח לנציג שירות וממשק משתמש אחוד לכל הערוצים!
GLASSIX מאפשרת לנציג שירות ומכירות יחיד לנהל מספר אינטראקציות בו-זמנית עם כמה וכמה לקוחות ולעבור מערוץ לערוץ עם כל לקוח לפי הצורך. כך מסוגל הארגון להעניק שירות מהיר ויעיל ליותר לקוחות מבלי להגדיל את הוצאות כח האדם.
GLASSIX AI: בוט חכם שהופך תהליכי שירות, מכירות ותמיכה לאוטומטים ויעילים, כולל חיבור ל-GPT
הבוט AI של GLASSIX מנהל דיאלוג עם הלקוחות על-מנת לנתב את הפניות, לאסוף לידים ולבצע פתיחת קריאות שירות למגוון המחלקות עם תיוגים שונים. כמו כן מאפשר הבוט ללקוחות להפעיל קישורים, לחייג למספרי טלפון בארגון, לבחור ולבדוק את זמינותם של מוצרים ולעקוב אחר סטטוס הרכישות שביצעו, לקבל מידע מפורט אודות שירותים ומוצרים, לבצע הזמנות, לתאם תורים ומשלוחים – באופן מיידי ומבלי להמתין לנציג שירות. את הבוט ניתן לבנות בקלות בתוך ממשק גלאסיקס באמצעות מודול פיתוח מתקדם לבניית בוטים. הבוט החכם AI של GLASSIX לומד כל העת את העדפות הלקוחות על-פי היסטוריית האינטראקציות אתם ועם לקוחות אחרים, וניתן ל'אלף' את הבוט כדי להרחיב את היכולת שלו לספק מידע ושירותים במגוון רחב של נושאים, ללא צורך לערב נציג אנושי.
- GLASSIX AI מותקן בהצלחה אצל הארגונים המובילים בישראל ומאפשר למקסם את חווית השירות ואת התפעול במגוון רחב של תהליכים ארגוניים ועסקיים.
- ניתן לחבר את GLASSIX AI ל-GPT ולאפשר ל-AI של GPT לאמן את הבוטים של הארגון.
- חיבור GLASSIX AI ל-GPT מאפשר להפוך את הבוטים של הארגון למיומנים יותר ויותר, עד לרמה של נציגי שירות אנושיים עם שנים רבות של ניסיון!
- GPT גם מספק תגובות מוצעות לסוכנים האנושיים; מאפשר לבצע אוטומציה של קטגוריזציה של שיחות; ויוצר תקצירים אוטומטיים של שיחות!
SENDIX: פלטפורמה חכמה לניהול קמפיינים בוואטסאפ - להפצת מסרים, פרסומים וסקרים באופן יעיל וממוקד
כדי לאפשר לארגונים לנהל את הקשר והתקשורת עם הלקוחות ביעילות, קונסיסט פיתחה את SENDIX - פלטפורמה חכמה לניהול קמפיינים בערוץ הוואטסאפ. SENDIX מאפשרת לשלוח מסרים מסוגים שונים - פרסומים ומודעות, סקרים, זימונים ותזכורות לאירועים, מידע אודות מוצרים ושירותים חדשים ועוד, באמצעות הפלטפורמה הפופולרית ביותר להעברת מסרים כיום - וואטסאפ. SENDIX מאפשרת לארגון להפיץ, בלחיצת כפתור, מסרים באמצעות וואטסאפ, לאלפי, עשרות ומאות אלפי לקוחות, לקוחות פוטנציאלים ואחרים.
הפלטפורמה מאפשרת ליצור בקלות תבניות וואטסאפ שונות בהתאם למסר העסקי או השיווקי, לאשר אותן במהירות מול וואטסאפ העולמית, ולשלוח את ההודעות בתפוצה רחבה ללקוחות.
- עם SENDIX תוכל להתאים באופן מדויק את ההודעות בהתאם לאופי של הארגון ולמיתוג שלו, לשלב בהודעות אלמנטים כגון לוגו, תמונות וצבעים בהתאם לשפה העיצובית והזהות הארגונית של הארגון ומותגיו, ועוד.
- SENDIX מאפשרת להגדיר במדויק למי לשלוח אלו הודעות, מתי ואיזה מסרים להעביר בכל קמפיין, ומספקת כלי יעיל לקביעת לוח זמנים לשליחת ההודעות.
- SENDIX גם מספקת דוחות - מי מהנמענים קיבל וקרא את ההודעה, מי לחץ על אלו כפתורים ועוד. כך תוכל להתמקד במסרים המוצלחים ביותר ובמסרים שהועברו בהם, לייעל וליצור מסרים מדויקים יותר ויותר.
- SENDIX הנה קלה וידידותית מאוד לשימוש. לאחר הדרכה מהירה תוכלו להתחיל ליצור ולאשר תבניות ולהפיץ הודעות ללקוחות.
WYZE: מערכת ניהול ידע ארגוני חכמה, מבוססת בינה מלאכותית, לשירות, תמיכה, מכירות ולשימור הידע בארגון
- WYZE משלבת כלי ניהול עוצמתיים המאפשרים למשתמשים לבנות במהירות ובקלות קטלוג מידע ארגוני, ללא צורך בידע טכני.
- המערכת מספקת ממשק ניהול קל ונוח לשימוש, עם תמיכה מלאה במרבית הרזולוציות והמכשירים.
- WYZE מאפשרת לנציגי השירות והמכירות של הארגון להיות יעילים יותר, להגיע למידע הנדרש להם בקלות ובמהירות, ולספק תשובות מדויקות יותר ללקוחות. כתוצאה מכך, המערכת מאפשרת לייעל משמעותית את השירות הניתן ללקוחות, למזער את זמני ההמתנה לנציגים ואף להגדיל את היקף המכירות והרווחיות.
- WYZE גם מאפשרת להפנות לקוחות לערוץ השירות העצמי של המערכת כדי להפחית את העומס המוטל על נציגי השירות ולאפשר לנציגים להשקיע יותר מזמנם במכירות ובמשימות חיוניות אחרות.
- WYZE פועלת בענן וניתנת להתקנה במהירות. אין צורך ברכישת ציוד או חומרה. כל העדכונים ושדרוגי הגרסה מתבצעים אוטומטית.
WYZE מספקת פתרון מאובטח (SSL), זמינות מרבית 24/7 מכל מקום, ותמיכה בריבוי סביבות עבודה וגיבוי תקופתי סדיר.
Doxi: מערכת חתימות דיגיטליות וניהול סבב חתימות של מסמכים
Doxi הנה מערכת חתימות דיגיטליות מתקדמת מבית קונסיסט לייעול סבב חתימות של מסמכים ארגוניים, כולל הזמנות רכש, הסכמים, חוזים, חשבוניות, הצעות מחיר, מסמכי לקוח ועוד. Doxi מאפשרת ליצור, בתוך שניות, סבב חתימות לכל מסמך ארגוני, ולהפיץ אותו למחשב השולחני ולטלפון הנייד של חותם אחד או רבים. החותמים יכולים לאשר ולחתום הן על גבי מסך הטלפון החכם והן באמצעות עכבר המחשב. המערכת מספקת סט של תכונות מתקדמות כגון שליחה מרובה של מסמכים בו-זמנית למאות, אלפי ועשרות אלפי משתמשים, יצירת תהליכים מתוך מסמכי וורד ו- PDF, הגדרת קבוצות משתמשים ועוד.
Doxi - יתרונות מרכזיים:
- Doxi פותחה על-ידי קונסיסט ותומכת בעברית באופן מלא.
- Doxi מספקת אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר: אחסון מסמכים מאובטח בענן; אימות דו-שלבי ושלוש שכבות של הגנה.
- REST API גמיש מאפשר למערכת להתממשק למערכות הליבה של הארגון.
- ניתן להתקין את המערכת הן בענן והן על השרתים הפנימיים של הארגון (On-prem).
- Doxi מאפשרת להסב במהירות טפסים ומסמכים לדיגיטליים, אינטראקטיביים ורספונסיבים למילוי וחתימה בנייד ובמחשב.
- Doxi מאפשרת ליצור תבניות של מסמכים עם שדות לחתימה דיגיטלית הממוקמים אוטומטית במסמך.ממשק ניהול מתקדם מאפשר לעקוב אחר תהליך החתימה של כל מסמך ולשלוח התראות לזירוז התייחסות.
- טכנולוגיית SIDE-BY-SIDE מציגה את השדות בנוחות לרוחב מסך הסמארטפון עם אפשרות לצפות במסמך המלא.
QLeader - מערכת חכמה לתיאום וניהול תורים ומפגשים
מערכת QLeader הנה מערכת חכמה לתיאום תורים ולניהול מפגשים המקטינה למינימום את זמני ההמתנה וממקסמת את חווית הלקוח. המערכת פותחה על-ידי חברת TELME ומיושמת בישראל על-ידי קונסיסט. לקוחות יכולים לקבוע בקלות תורים מהמחשב ומהנייד, לקבל תזכורות אודות התור ולדעת בכל רגע נתון את מיקומם בתור. הארגון יכול לנהל ביעילות את התורים ולספק ללקוחות חווית שירות חדשנית, מתקדמת ויעילה - לפני, במהלך ולאחר המפגש.
המערכת מאפשרת להעביר מידע אישי ללקוחות בזמן אמת ולקבל מידע מהלקוח לשיפור חווית השירות, ולמקסם באופן משמעותי את תיאום הציפיות עם הלקוחות.
- QLeader מאפשרת שימוש מיטבי במשאבי הארגון, ייעול של כלל תהליכי השירות והמכירות ואת הגדלת ההכנסות והרווחיות.
- QLeader עובדת במאות נקודות שירות ומכירה בהיקפים גדולים ומספקת גמישות רבה במתן פתרון ייעודי ובהתממשקות למערכות הליבה הארגוניות.
- QLeader מספקת מודול חישוב זמנים היודע לשלב בצורה מיטבית בין לקוחות הקובעים תור מראש ללקוחות מזדמנים, באופן המאפשר למזער את זמני ההמתנה של הלקוחות ולמקסם את יעילות התור.
- ניתן להטמיע את המערכת בקלות בכל ערוצי השיווק (פייסבוק/אתר/אינסטגרם וכו') ולממשק אותה ליומני הארגון.
- הלקוחות מעודכנים באופן שוטף בסטטוס העדכני של מועד המפגש.