SysAid משיקה פורטל משתמשים חדש, מבריק וסופר מעוצב

למשתמשי הקצה והלקוחות שלכם אין זה משנה מהי התשתית בה אתם משתמשים, באיזה אחסון בחרתם או באילו שרתים. הם פוגשים את התמיכה רק כאשר מתעוררת בקשה או תקלה, ולכן פורטל משתמשים יעיל ומעוצב הוא הפנים של המחלקה שלכם, ואתם רוצים פנים יפות!

פורטל הבנוי נכון גם מקדם אתכם מבחינה תדמיתית ושיווקית, גם מצמצם את מספר השיחות המתבצעות למוקד התמיכה, ומה שהכי חשוב- הוא מקצר משמעותית את זמני השירות. ומכיוון שזמן = כסף, הרי שקריאות ותקלות רבות פירושן כסף גדול!  זוהי הסיבה שפורטל השירות החדש והמעוצב שהשקנו יכול לסייע לכם להשיג את היעדים שלכם בקלות ובמהירות.

ניתן לחשוב על פורטל השירות העצמי כעל "דלת הכניסה האלקטרונית" לכל אגפי השירות, ממנה ניתן להגיע לכלל המוצרים והשירותים. פורטל השירות העצמי של SysAid מאפשר למשתמשים לפתוח קריאות תקלה, לבקש שירותים, למלא טפסים דינמיים, לצפות בהודעות הקשורות למחלקת התמיכה, להתכתב עם נציגי שירות התמיכה, לבקש ייעוץ ממאגר הידע לעזרה עצמית, לאפס סיסמאות ועוד.

מלבד מחלקת ה IT, מחלקות וחטיבות רבות אחרות בארגון, כגון אחזקה, משאבי אנוש, מכירות, רכש ומחלקות אחרות, עשויות להפיק תועלת רבה מהפורטל, ולכן באמצעותו ניתן לספק למשתמשי הקצה שלכם מקום אחד דרכו הם יוכלו לקבל את כל השירותים השונים.

undefined

חסכון בזמן ובעלויות

פורטל שירות עצמי מעולה הוא כזה המכיל מידע רב, עדכני וזמין, וככל שמאגר המידע והאפשרויות של המשתמשים יהיו רחבים יותר,  כך תוכלו למזער את מספר הפניות המגיעות למוקד התמיכה. כמו כן, זוהי דרך אלגנטית להציג את המוצר או השירות שלכם בצורה בולטת ומושכת לעין ובכך להעלות את הכנסות החברה.

שדרוג הנראות ומקסום נאמנות הלקוח

בעידן העכשווי, יותר ויותר לקוחות מעדיפים לפנות לפורטל מאשר לנציגי שירות, ולכן לעיצוב הפורטל יש חשיבות והשפעה רבה על תדמית המחלקה והארגון. זו הסיבה שהקמת פורטל לשירות עצמי הפך מלהיות דבר שהוא בגדר "Nice to have" לצורך עסקי אמיתי. ההתייחסות למשתמשי הקצה של הארגון כאל לקוחות עשויה להניב רווח לכולם - הן לארגון והן ללקוחותיו.

לשדרוג פורטל השירות שלכם במערכת SysAid לפורטל החדש והמעוצב, אנא פנו למוקד השירות ותאמו לעצמכם שדרוג גרסה. כתובת המייל של מחלקת התמיכה הנו: helpdesk@consist.co.il, וניתן לפנות גם בטלפון: 03-9204123

undefined

צריכים משהו נוסף או מעבר?
אני תמיד כאן,
משה אטיה
050-3009540
סמנכ"ל מוצרים

מלאו פרטים ונחזור אליכם
שלחו קורות חיים
Close