בעקבות הקורונה: קונסיסט מקימה את גלאסיקס במוקדי שירות בכל הארץ

undefined

**ממשיכים להקים מוקדי שירות דיגיטלים וכל-ערוציים מסביב לשעון! בתמונה: תומר יפרח הנהדר שלנו, המיישם והשולף המהיר בעולם של פתרון האומניצ'אנל -עובד ללא הפסקה כדי שעסקים יוכלו גם הם להמשיך לפעול ללא הפסקה. ביחד אתו - אדם, מנהל השיווק מטעם הלקוח***

בעקבות משבר הקורונה, עוד ועוד מוקדי שירות ומכירות של חברות וארגונים מובילים בישראל עוברים לעבוד מרחוק-  בערוצים הדיגיטלים - ווטסאפ, פייסבוק, אינסטגרם, מסנג'ר ועוד - והכל באמצעות פלטפורמת התקשורת הכל-ערוצית של גלאסיקס.

עם GLASSIX, הארגון ממשיך לספק שירות ללקוחות ולהפעיל את מערך המכירות -  גם אם כל הנציגים עובדים מהבית.  הפניות והשיחות זורמות דרך כל הערוצים ומנוהלות בממשק אחוד של GLASSIX, וכך יכול כל נציג לנהל מספר התקשרויות בו-זמני,ת לעבור בקלות מערוץ לערוץ ומהתקשרות עם לקוח אחד ללקוח אחר, ולשלוח, תוך כדי ההתקשרות, תוצרי הדרכה וטפסים דיגטלים לחתימה דיגיטלית של הלקוח.

חברות שהתקינו את המערכת מדווחים על ירידה משמעותית במספר הפניות למוקד הטלפוני, ועל כך שהלקוחות מדווחים על שביעות רצון גדולה, בעיקר נוכח היכולת להשיג נציג שירות באופן מיידי באמצעות הערוצים הדיגיטלים, ומבלי להתייבש שעו על קו הטלפון לנציג.

זו הסיבה שאנו חוזרים ואומרים שעם גלאסיקס, תמיד יש נציג זמין, במיידי, גם אם כולם בבידוד!

==

לפרטים ולקבלת מערכת  אודות פתרון תקשורת רב-ערוצי/כל ערוצי של גלאסיקס, לחצו כאן או צרו קשר עם אריאל:
אריאל
ariels@consist.co.il
054-9707777

מלאו פרטים ונחזור אליכם
שלחו קורות חיים
Close