פתרונות להמשכיות עסקית מירבית בתקופת משבר הקורונה
אלו ימים לא קלים לכולנו, חברים.
ככל שנוקפים הימים והנחיות הבריאות נעשות מגבילות יותר ויותר, הקושי שלנו כארגונים להמשיך לפעול הופך לקשה ומאתגר מדי יום.
אבל זה הזמן לשנס מותניים, להיות אופטימיים ולתכנן קדימה, כי בסופו של דבר המשבר יחלוף, והמטרה של כולנו היא להמשיך להפעיל את העסק עד כמה טוב שרק ניתן. חשוב לנו מאוד בקונסיסט להדגיש שאנו נמצאים כאן בשבילכם, מחוייבים לעשות כל שניתן כדי לאפשר לכם לצלוח את התקופה הזו עם מקסימום המשכיות עסקית ומינימום פגיעה בעסקים.
מכיוון שסל הפתרונות הטכנולוגיים והדיגיטליים שלנו מספק מענה למגוון רחב של תחומי התפעול בארגון ומאפשר לנהל ולבצע תהליכים ארגוניים רבים מאוד מרחוק, באופן רציף וללא הפרעה, רצינו להציג לכם אותם במרוכז כדי שתהיו מודעים למגוון האפשרויות והיכולות של הכלים שאנו מציעים.
ניהול השירות והתמיכה בארגון מרחוק - SysAid Service Desk
SysAid - המערכת הפופולרית בישראל לניהול השירות ומערך המחשוב, מאפשרת למוקד התמיכה של הארגון להמשיך לספק שירות, לנהל את קריאות השירות ולטפל בתהליכים תפעוליים אחרים, גם כשכל נציגי התמיכה והשירות עובדים מרחוק. המערכת פועלת בענן כך שגם אנשי התמיכה וגם המשתמשים יכולים להתחבר מכל מקום. כמו כן, באמצעות האפליקציה הייעודית של המערכת שפותחה בקונסיסט, אדמינים יכולים לנהל את הקריאות בקלות וביעילות מכל מקום - גם מהסמארטפון.
להפוך תהליכי HR, רכש, לוגיסטיקה ואחרים לדיגיטלים מקצה לקצה - PB Digital
מערכת PB Digital מבית קונסיסט, המותקנת אצל למעלה מ-200 ארגונים בישראל, אירופה וארה"ב, מאפשרת לכם לנהל תהליכים ארגוניים רבים באופן דיגיטלי. עכשיו יותר מתמיד, אין צורך להגיע לסניף ו/או לכל נותן שירות אחר. באמצעות מילוי טפסים באופן דיגיטאלי תוך שילוב שיקוף המידע (Co Browsing) ניתן להעביר את מירב התהליכים לתשתית דיגיטאלית. כשכורח הנסיבות מחייב אותנו לשמור מרחק ולבצע תהליכים עסקיים רבים כל כך מרחוק, PB Digital מהווה כלי חיוני לכל ארגון.
להפעיל את מוקדי השירות והתמיכה בערוצים הדיגיטלים כשהנציגים עובדים מהבית - GLASSIX
מערכת התקשורת הכל-ערוצית גלאסיקס תאפשר לכם לשמר את הקשר עם הלקוחות של הארגון, גם אם כל נציגי הארגון עובדים מהבית. המערכת מאפשרת ללקוחות ליצור קשר מיידי עם נציגי הארגון שלך- בערוצים הדיגיטלים המועדפים עליהם – ווטסאפ, פייסבוק, אינסטגרם, מיילים, צ'טים ואחרים, מבלי להמתין על קו הטלפון לנציג. בשבועות האחרונים התקינו הצוותים שלנו את המערכת במספר רב של מוקדים, ולמעשה, שביעות הרצון של הלקוחות של אותם ארגונים עלתה משמעותית, שכן הם גילו שאין יותר צורך להמתין לנציג על קו הטלפון. עם גלאסיקס - הם יכולים להשיג נציג שירות בכל רגע שירצו, באופן מיידי, מכל מקום.
GLASSIX, שפותחה בישראל כ"מרכזיה כל-ערוצית", מאפשרת לכל נציג לתקשר עם מספר לקוחות בו-זמנית ולנהל את כל ההתקשרויות על-גבי הממשק האחוד של המערכת, לעבור מערוץ לערוץ תוך כדי ההתקשרות וכן להעביר ללקוח, תוך כדי ההתקשרות, סרטונים ותוצרי הסבר והדרכה, טפסים דיגיטלים עם יכולת חתימה דיגיטלית מהסמארטפון, צילומי מסך, תמונות ועוד. עם גלאסיקס, תמיד יש נציג זמין, גם אם כולם עובדים מהבית!
להחתים ולחתום על טפסים ומסמכים מהנייד ולהשלים סבב חתימות במהירות חסרת תקדים - Doxi
במיוחד עכשיו, כשהההנחיות הן לצמצם מגע עד כמה שניתן, היכולת להחתים אנשים על מסמכים באופן דיגיטלי הפכה לחיונית יותר מתמיד. מערכת החתימות הדיגיטליות Doxi שפותחה על-ידי חטיבת הפיתוח בקונסיסט, מאפשרת להפוך כל מסמך ארגוני בפורמאטים שונים – PDF, אופיס ועוד – לדיגיטלי ומותאם לניידים, ולהפיץ אותו למילוי ולחתימה באמצעות הסמארטפון ו/או המחשב. סבב חתימות שפעם הצריך טרחה אינסופית, יכול להסתיים עם Doxi תוך שניות.
ניטור והקלטה של פעילות המשתמשים בשרתים ובתחנות הקצה - EKRAN
מערכת EKRAN המשווקת ומיושמת בישראל על-ידי קונסיסט, מספקת ניטור, הקלטה והתרעה על כל פעילות חשודה ברשת ה IT של הארגון. כמו כן מכילה המערכת סט של כלים מתקדמים לניהול זהויות ובקרת גישה לשרתים, מניעת גישה לשרתים המכילים מידע רגיש למי שאינו מורשה לכך ועוד. המערכת מהווה כלי חיוני לאבטחת מידע בשגרה, קל וחומר בזמן חירום ועבודה של כה רבים מרחוק.
שירותי גיוס, מיקור חוץ והשמה של עובדי היי-טק
עכשיו יותר מתמיד, גמישות בהיבט של שימוש נכון במשאב האנושי והמקצועי הנה קריטית. צוות הגיוס בחטיבת היועצים ומיקור החוץ בקונסיסט נמצא כאן בשבילכם, לתקופת הזמן המתאימה לכם ולהיקף הצוות הנחוץ לכם - למשך תקופת המשבר ולאחריה. הצלחתכם היא הצלחתנו! יש לנו מאגר של עשרות אלפי אנשי ונשות היי-טק במגוון תחומים – הגנה בסייבר, מפתחים בפלטפורמות השונות, תומכים טכנים, מומחי תשתיות ועוד, ואנחנו מחוייבים לאתר ולהביא לכם את האנשים שאתם זקוקים להם – בזמן הנוכחי ובעתיד לבוא.
אחסון מערכות המידע בענן עם תוכנית לגיבוי, שחזור, התאוששות מאסון והמשכיות עסקית
חטיבת תשתיות מחשוב ו- Systems בקונסיסט מספקת שירותים מקיפים לאחסון, גיבוי, ניהול והגנה ועל מערכות המידע של הארגון. שירותים אלו כוללים גיבוי מחשבים ותחנות העבודה, שרתים - וירטואליים ופיזיים, גיבוי לשרתי הדואר ואופיס 365 באמצעות סל הפתרונות של VEEAM, שיתוף קבצים מאובטח וגיבוש ויישום תוכניות הגנה מפני מתקפות כופר ותרחישי אסון אחרים באמצעות המוצרים והפתרונות של פורטינט ויצרנים מובילים אחרים.
אבטחת מידע והתקנת רשתות VPN לעבודה מאובטחת מרחוק
עכשיו, כאשר כל כך הרבה עובדים מחוברים לרשת ה-IT של הארגון מרחוק, חשוב מתמיד לנטר את כל מה שמתרחש ברשת כדי למנוע אירוע הפרת נתונים, זליגת מידע ופגיעה במערכות הארגון. קונסיסט מספקת פתרונות מקיפים לאבטחת המידע והגנה עליו באמצעות מוצרים ופתרונות אבטחת מידע של החברות המובילות בעולם. כמו כן מספקת חטיבת תשתיות המחשוב שלנו בימים אלו שירותי תמיכה מרחוק לארגונים בכל הקשור להתקנת רשתות VPN ופתרונות טכנולוגיים כדי לאפשר מעבר מואץ לעבודה מרחוק של מאות אלפי עובדים.
פיתוח תוכנות ומערכות
חטיבת פיתוח תוכנה ומערכות מידע בקונסיסט מתמחה בביצוע שילוב של מגוון רכיבים לכדי פתרון שלם המספק מענה לצרכי הלקוח.
פתרונות אלה מהווים חלק בלתי נפרד ממערכות הלקוח. הפתרון עשוי להיות פתרון מקומי או כלל מערכתי., על בסיס מוצר קיים או פיתוח יעודי לך.
לפרטים נוספים, אנא מלאו את הטופס ליצירת קשר (משמאל), שלחו מייל או התקשרו אל: 0544-598701